Sunday 3 May 2015

Sepuluh

Akhirnya...sampai sudah tema ke sepuluh. Ini bermaksudnya tugasan blog saya hampir siap sudah.. Pada awalnya saya ingatkan tulis blog ini agak susah untuk saya kerana saya tak mempunyai tabiat tulis blog sebelum ini. Tetapi demi menyiapkan tugasan yang disuruh oleh profesor, saya pun bercuba untuk melakukannya. Selepas menulis beberapa blog, saya rasa saya mampu meluahkan pendapat saya dan juga mengkongsikan pengalaman dan apa-apa yang telah berlaku terhadap diri saya kepada orang lain. Saya berasa seronok juga kerana boleh belajar untuk menulis blog dan juga melihat blog orang lain pada bila-bila masa.. Selepas menghabiskan tema ke sepuluh ini, saya hanya berharap dapat meluangkan masa lagi untuk teruskan menulis blog pada masa yang akan datang.

No comments:

Post a Comment