Monday 18 May 2015

Tema

Tema minggu ini ialah 'Tema'. Apakah yang nak tulis ni? Oh ya,tulis sesuatu tentang tema kehidupan sayalahT. Tema kehidupan saya adalah hidup selesa, makan kenyang, tidur lena dan sentiasa gembira. Kenapa saya tentukan semua ini sebagai tema kehidupan saya? Kerana saya rasa manusia ini hidup perlulah lakukan sesuatu yang anda suka bukan sesuatu yang membuatkan anda letih atau sedih. Saya sentiasa percayai bahawa setiap masalah yang dihadapi dalam kehidupan mesti ada penyelesaiannya. Oleh sebab itu, saya sentiasa cuba untuk menghindarkan diri saya daripada stres sebab kadangkala saya berfikir banyak tentang apa yang akan berlaku sekiranya saya membuat kesilapan dalam sesuatu perkara. Saya yakin bahawa tema saya ini kekal dijalankan dan dilaksanakan dalam kehidupan yang akan datang.

No comments:

Post a Comment