Tuesday 26 May 2015

Berita baik

Semester pendek tak jauh lagi...Mula mula saya rasa sedih kerana terdapat pengumuman bahawa hanya 4 kolej yang akan dibuka sahaja waktu semester pendek, iaitu KKM, KAB, KUO dan KPZ. Ingatkan saya perlu pindahkan barang saya ke kolej lain kemudian, saya pun mula rasa pening kepala. Tetapi, pada suatu pagi, apabila saya melayari Facebook, saya ternampak pengetua kolej saya mengumumkan bahawa sesiapa yang ingin menginap di kolej saya waktu semester pendek dibenarkan dan hanya perlu memberitahu pejabat untuk membuat pengesahan penginapan. Perasaan saya memang tak boleh huraikan dengan perkataan. Ia memang berita baik untuk saya. Saya hanya nak katakan terima kasih kepada pihak UKM kerana mengizinkan saya boleh terus tinggal di kolej saya dan saya tak payah lagi pindahkan barang saya ke kolej lain^^

No comments:

Post a Comment