Sunday 24 May 2015

Pembentangan Powerpoint

Akhirnya pembentangan powerpoint Aplikasi Komputer dah lalu...Selepas menyaksikan pembentangan daripada kumpulan lain selama 6 jam, saya rasa saya masih ada banyak kelemahan yang perlu diperbaiki. Kami mendapati nasihat bahawa kita perlu sentiasa bersedia dan tidak melakukan perkara pada akhir saat supaya dapat mencapai hasil yang ingin dicapai. Dengan adanya pembentangan powerpoint ini, saya telah mempelajari teknik untuk membuat slaid powerpoint dan juga membuat video dengan menggunakan Movie Maker. Membuat video agak mencabar kerana merupakan pertama kali saya menggunakannya. Walaubagaimanapun, pembentangan ini dah lalu. Apa yang saya harus buat sekarang hanyalah mendoakan tidak mendapat markah yang teruk sangat kerana saya tahu pembentangan saya tidak berapa memuaskan.

No comments:

Post a Comment