Saturday 7 March 2015

SILAP

Setiap orang pernah buat silap......termasuk saya...Imbas kembali pada hari khamis minggu lepas...Hari itu ialah hari pertama saya hadir ke kelas aplikasi komputer...saya telah buat satu kesilapan yang kebanyakan pelajar akan buat----lewat masuk kelas!! Ingatkan saya sempat masuk kelas sebelum prof sampai...manalah tau sebelum saya masuk kelas saya ternampak semua pelajar dah duduk senyap di tempat masing-masing...saya barulah tau prof dah masuk kelas....Dahlah saya tak hadir kelas 2 minggu yang lepas..lewat masuk kelas lagi pada kelas pertama ni...matilah saya...mesti kena marah ni..Tetapi apabila saya disuruh untuk masuk kelas...prof  hanya suruh saya berdiri sementara dan menasihati kami supaya sentiasa memberitahu kepadanya jika rakan2 kita tak dapat hadir...Saya berasa amat bersyukur kerana prof tidak marahkan saya di depan orang ramai walaupun saya telah buat kesilapan...Saya hanya berharap lain kali tidak akan mengulangi silap ini lagi...

No comments:

Post a Comment