Wednesday 3 June 2015

Akhirnya

     Akhirnya, semua kelas dah habis. Ini bermaksud peperiksaan akhir pun hampir sampai. Apa yang harus saya buat sekarang sepatutnya adalah mengulangkaji mata pelajaran yang telah saya ambil pada semester ini. Tetapi saya pun tak tahu kenapa saya langsung tiada semangat untuk belajar. Adakah saya dah menjadi semakin hari semakin malas? Tak boleh!!! Tak boleh macam tu. Sikap ini akan mengganggu prestasi akademik saya. Minggu ulangkaji dah tiada, saya perlu pandai menggunakan masa dengan bijak! Jangan buang masa lagi. Dengan pembahagian masa yang ditentukan saya  sendiri, saya berjaya menghabiskan semua tugasan dan pembentangan yang telah diminta oleh pensyarah. Lepas habis menulis blog terakhir saya ini, saya  rasa saya mempunyai lebih masa untuk memberi penumpuan yang secukupnya dalam membuat ulangkaji. Akhirnya...

No comments:

Post a Comment